8

Merhaba arkadaşlar bu makalemde sizlere Aliexpress'i yeni öğrennen arkadaşların aklındaki soru olan TAKİPLİ VE TAKİPSİZ KARGO OLAYINI herkezin anlayacağı şekilde açıklayacağım...

Takipli Kargo veya Kargocuların Deyimiyle İmzalı Kargo Diyebiliriz Benim Deyimimlede Güvenli Kargo Bu Kargo Tipinde Aldığınız Ürününün Adım Adım Nerede Olduğunu Görebilirsiniz Sizlere Bir Kargo Takip Kodu Verilir ve Bu Kodla 17Track Gibi Sitelerden Kargonuzun Nerde Olduğunu Öğrenebilirsiniz Bu Seçenek Genelde Fiyatı Orta ve Yüksek Ürünlerde Oluyor Fakat Satıcılar Düşük Fiyatlı Ürünleredede Genelde 1$ yada 2$ Arasında Bir Takipli Kargo Seçeneğide Sunuyor Fakat Aldığınız 1$'lik ürüne Takipli Kargo İle Fazladan Para Ödermisiniz Orası Size Kalmış Tabiki Bir Ürünün Kargo Takipli Olup Olmadığını Anlamak için Aşşağıdaki Kargo Seçeneklerinden Birisi Olmalı Bunlardan Biri Değil ise Takipsizdir.

  • China Post Registered Air Mail - Takipli
  • PostNL- Takipli
  • Swist Post - Takipli
  • Pos Malaysia - Takipli
  • Aliexpress Standart Shipping - Takiplide Olabilir Olmayadabilir Satıcıya Satın Almadan Önce Sorun.
  • DHL - Takipli (Pahalı)
  • FedEX - Takipli (Pahalı)


NOT: Kargo Takipli Ürünleri Evinize Kadar Getirip İmzanızı Almak Zorundadırlar

BİGLİLENDİRME: Aldığınız Ürün Takipli İse Takip Kodu Hemen Aktif Olmayabilir 10 Güne Kadar Takip Edemeyebilirsiniz Fakat 10 Günden Sonra Takip Kodu Aktif Olacaktır.

UYARI: Aldığınız Düşük Fiyatlı Bir Üründe Üstteki Kargo Seçeneklerinden Biri Varsa 10 Gün Geçtiği Halde Halen Takip Edilemiyorsa Sahte Takip Numarası Verilmiştir Satıcıyla iletişime Geçebilir Yeni Takip Kodu İsteyebilir Yada Open Dispute ile Paranızı Geri Alabilirsiniz.


Takipsiz Kargolar İmzasız Kargolardır Yani Postacı Amca Yada Ablamız Getirdiği Ürünü Sizlerin Eline Teslim Etmek Zorunda Değil Kapının Önüne Bırakır Gider Eğer İnsaflıysa Zile Basıp Haber Verir Değilse Saten Bırakır Gider Bu Kargo Tipinde Çalınma Olayları Çok Fazla Görülür Güvenli Bir Kargo Şekli Değildir. Takipsiz Kargolar Takip Edilebilirmi? Adı Üstünde Takipsiz Olan Kargoları Sadece Çinden Çıkana Kadar Takip Edebilirsiniz Çinden Çıktıktan Sonra Herhangi Bir Takip Etme Söz Konusu Değil.
Kargolarım Kapının Önünden Çalınıyor Sorunsalı
Bunun iki Çözümü Var Arakdaşlar ilk Olarak Googleyi Açın ve Şehrinizi Yazın Sonunada "Pim" Ekleyin ve Çıkan Posta Dağıtım Merkezinin Adresini Bir Kağıda Not Alın. Sonra Aliexpress'deki Adres Bölümünü Açın Tam Adresinizi Yazın Sonunada " Şubeden Alınacak Çalınıyor " Ekleyin Bu Sayede Postacı Adrese Bakarken Bunu Görücek ve Evinize Getirmeyecek Sizde Haftada Bir Gün Not Aldığınız Dağıtım Merkezine Gidip Takipsiz Kargolar Bölümüne Gidiceksiniz ve Mahallenizi Söylüyeceksiniz Ordaki Görevlide Kargonuzun Olup Olmadığına Bakıcak ve Size Söyleyecek Cuma Günleri Giderseniz Daha İyi Olur Sizin İçin ve Gittiğiniz Saate Dikkat Edin Postalara Bakan Görevliler Dağıtıma Çıktığı Zaman Giderseniz Eğer Bekelmek Zorunda Kalırsınız.

İkinci Çözüm
Ben Her Cuma Dağıtım Merkezine Gidemem Diyorsanız Bu Çözümde Tam Size Göre Mahallenizdeki Bir Esnafın Yanına Gidin Saten Yüksek İhtimal Tanıyorsunuzdur Konuşun Kargom Gelicek Bura Gelsin Burdan Alıcam Diye Tamam Derse Aliexpress'e Girin Adres Kısmına Esnafın Dükkanının Adresini Yazın Gelen Takipsiz Kargolar  Esnafa Gelir Sizde Ondan Alırsınız Bu Sayede Kaybolmamış Olur.

SORMAK İSTEEDİĞİNİZ HERHANGİ BİR SORU İÇİN YORUM ATABİLİR ÖZELDEN KONUŞMAK İÇİN EN ÜSTTEKİ İLETİŞİM BÖLÜMÜNDEN MESAJ ATABİLİRSİNİZ...


Yorum Gönder

  1. Jeton la urunlere geliyorum almak icin ama urunleri tiklar tiklamaz o
    0 kaldi yaziyor nasil alicak bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam o kampanyaların %80'i aldatmaca saten fakat jetonlarınızı biriktirip 1 ile 3 dolarlık inidirimler alabilirsiniz örneğin 1 dolarlık bir indirim kuponunuz var ise 1.1$'lik bir ürün alırsanız o ürün sadece 0.1$ gibi bir fiyata denk gelir ufak çaplı kullanabilirsiniz.

      Sil
  2. Kargo takipsiz ürünlerim 3 ay oldu gelmedi 12 parça hiç mi biri gelmez neden böyle oluyor paramı aldım ama gelmeyince uzuluyor çocuklar napabilirim

    YanıtlaSil
  3. Kargo takipsiz diyor fakat ürün Türkiye de gözüküyor ben anlamadım

    YanıtlaSil
  4. Posta dağıtım merkezi istanbul için bakırköy ptt şubesi imiş. mesela ben bahçelievlerde oturuyorum. ürün dağıtıma bana en yakın şubeden çıkmaz mı yani bahçelievler şubesine mi gitmem gerekir bakırköy pim şubesine mi?

    YanıtlaSil
  5. Takip no;var ama takipsiz kargo diyorlar Ali express de ulaştı gözüküyor PTT nin insafına kaldık ne yapacağız

    YanıtlaSil

 
Yukarı